rest in peace.

den trettionde december tvåtusenfem, din sista dag. jag glömmer dig aldrig.
inte heller dig, j. om jag kunde skulle jag visa hur mycket det betyder att du finns.

trötthet och blåsväder.

jag blir så trött. så trött. så trött. men det bra överväger antar jag, så man får väl tänka på det.

idag ska jag träffa mags, bättre än bäst! vad chockad jag blev när hon bara stod där inne på mejeriet! shit.. jag blev så glad. det var så himla längesen.. I fucking löööööve that girl ;D haha

idag har jag beställt en ny digitalkamera. lycka.


one big lie.

idag har jag och j. handlat massa julklappar, vi skulle dricka rabarberglögg med fast det blev kaffe istället. (sorry, sanna). vi har även samlat vuxenpoäng. jag fick 7p (= klipp dig och skaffa ett jobb) och janne fick 20 (=vuxen). tack för julklappen förresten, febuta. den var fin ;D and so are you homie hihi.

jag har världens finaste vänner, måste bara påpeka det. ni är guld.. och på söndag får jag äntligen träffa min em igen. saknar min mjölk!! <3

näe nu ska jag fixa klart med toofi´s julklapp. merry christmas everyone.

shespider

så himla bra låt med mew. tänker lite på maccan, han fick mig att börja lyssna på dem. och på belle and sebastian. och bright eyes. han är snäll han. och rödhårig. jag gillar rödhåriga :D anna red-hot, sanna redhead, maccan då, john är väl lite rödhårig med? och toffen var ju det när han var liten.. eller var det nån annan som sa det? minns inte. hursomhelst. rödhåriga barn är bra! hehe

baby don't worry cause now I got your back.
and every time you feel like crying,
I'm gonna try and make you laugh.
and if I can't, if it just hurts too bad,
then we will wait for it to pass
and I will keep you company
through those days so long and black.


joe joe action och mando fo sho, akta er för oss! mohahahhaa

igårkväll smsade jag med björn och råkade somna till lite. när jag vaknade skulle jag böja mig ner och ta upp telefonen som låg på golvet.. då slog jag pannan i den vassa kanten på nattduksbordet. AJ!

sunday bloody sunday



uuh, huvudvärk! fick nåra brustabletter av toof, men har inte tagit dem ännu. kanske dags? ska läsa min bok och försöka sova lite nu istället. jobb imorgon, uppskattas EJ. däremot uppskattas tofii för han är snäll hihi. festen var jäääävligt kul by the way. och sunday bloody sunday är en bra låt!

hits