I´m a cuckoo

idag blev jag upprörd på jobbet. front handlade om de där protestlistorna mot att homosexuella ska få välsignas i kyrkan... när man är på jobbet och tänker och funderar så blir allting mycket värre också än när man tänker på det hemma och jag blev jättesur när man fick höra massa människor som var emot det pratade om hur fel det var. nej, toffen, jag är inte homosexuell. inte ens lite. men i alla fall. jag fattar typ inte hur dom tänker! de är lite som nazister. de tror att de har rätt att bestämma vilken människa som passar in vart. jag kommer aldrig förstå det där

jag saknar bullret.
och lukiloo & leffi
 


hjärtlös?

waddafuck!?


det är ingen ordning på allting, för att citera pippi.

denna helgen kommer gå till historien, alla människor som blivit ovänner, blivit vänner, bråkat igen, blivit kompisar yada yada yada. helt sjuk helg, och jag har ännu inte fattat vad som hänt. men vi tar varandra i hand och sjunger en truddilutt istället så blir allting så jävla mycket bättre!

”sånt är livet, sånt är livet.. så mycket falskhet bor det här.
den man förlorar vinner en annan. så håll i vännen som du har kär”


dansa dansa dansa runt i ring. sen glömmer vi alla bekymmer och bara tycker om varandra istället. ska vi göra så? jag kan inte glömma. jag kan inte, kan inte, kan inte. hur mycket jag än vill. SJUNG!!

and they got kicks out of it

du vet, tristess. samma samma samma lika hela tiden. det bara går och går och det enda jag kommer till är harrys eller mejeriet, jag kommer inte till någon klocka som skjutsar mig framåt i tiden och talar om för mig vad jag vill bli och vad jag vill göra. det är bara rutiner, rutiner och åter rutiner. men helgerna är ljuspunkter, och jag tycker om dem (och jag tycker om kaffestunderna också, som infinner sig hos t. ibland. det är bra att prata av sig lite. även om det inte blir så seriöst alltid). dock, inte för att vara negativ nu, men hur länge kommer man ha kul i denna staden? fast, det mesta är ju kul när joe, em eller anna är med. fast när den där dagen kommer, då vill jag vara långt långt långt härifrån.

hits