I´ve been checkin´ you all night.

idag har hanna och albin varit här. vi spelade risk, och som vanligt ägde jag. hehe. nej, det brukar jag inte göra, men idag visade jag min starka sida och vann två av tre rundor.

jag är trött på vissa somliga på mitt jobb, annars trivs jag skitbra. sådetså!

nu ska jag ringa till toofi och samtala lite.

kolla bilddagboken. www.pieceofyouth.bilddagboken.se

morsning och goodbye


bigtime

befinner mig hos the jordan family. pretty nice in here. dock saknas joe rätt mycket tammefan, hon verkar ju inte dyka upp :/ come on babe, vi måste lägga upp planerna. ”I was looking for some action” FO SHO!

jag vill se ramones dokumentären igen, för den var superdupermegadunderBRA!
fy fan vad härligt, hela min uppväxt har präglats av ramones, pappa har prackat på oss musiken i alla år.. först nu förstår jag deras storhet!

hits