green eyes.

det var längesen jag skrev nu. det är fattigt på ord, och jag har andra saker för mig. (eller nej, där ljög jag en aning. jag gör ingenting egentligen. bara jobbar. och försöker att ha ett liv vid sidan av. men det är svårt ibland. särskilt med dessa jobbtider. men jag ska inte klaga. jag väljer ju själv. man kan alltid göra nåt åt sin situation. hörni, klaga inte på stället ni bor på. gör nåt åt det istället. ska jag säga av alla människor. jaja. jag ska alltså inte klaga på jobbet. då slutar jag hellre. om det är så allvarligt. och jag ska inte klaga på stället där jag bor. det är bra såhär. fast jag hade ju hellre velat bo i värnamo. men det ska jag också fixa så att jag gör. någon gång. och klaga inte på kärleken, den är inte bara skit. den är det bästa som finns. jag vet det. och klaga inte på vädret, det kommer bättre dagar. våren är ju här nu. oj vilken insiktsfull människa jag har blivit på senare tid)

jag saknar skolan. eller. jag saknar mags. och mediasalen. och de andra.

jag är bra på att ställa onödiga frågor rätt ut i luften. det ska jag också sluta med. och jag är bra på att fråga saker som jag vet att jag ändå inte kommer få något vettigt svar på. och jag är bra på att ställa frågor till personer som inte kan svara. särskilt när vi kollar på film / tv. det vet janne.

för övrigt är janne min bästa febuta och om det händer honom något så vet jag inte vad jag gör.

och så måste jag bara säga att idioter finns det gott om. och du, du är den absolut största av dem alla. fy fan vad jag har trott fel om dig. och jag säger som vissa sa till dig i helgen: låt henne sköta sitt liv så får du sköta ditt. vi kan väl säga så? det tycker jag låter bra. jag ångrar att jag nånsin försvarat dig. för du är inte snäll. ännu en anledning till att min och joejoes pakt finns.

för övrigt kommer hultan 06 med joejoe & mando i spetsen bli det bästa på länge.


I came here with a load and it feels so much lighter, now I’ve met you
and honey you should know, that I could never go on without you

and anyone who tried to deny you must be out of their mind




Kommentarer:
Postat av: Mags

åh mands min mands. lätt är det inte. snart är det sommarlov och jag kan knappt stå ut längre, då ska vi träffas och fika på duvan! puss puss min kära vän!

2006-05-30 @ 18:05:21

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits