hope there´s someone.

idag är jag nostalgisk. jag saknar h.
för första gången på flera år. 
jag saknar henne verkligen.
jag trodde aldrig det skulle kännas såhär.
"man vet inte vad man har förrens man har förlorat det"
är det så det känns?

hope there's someone who'll take care of me
when I die
will I go?

hope there's someone who'll set my heart free
nice to hold
when I'm tired

there's a ghost on the horizon
when I go to bed
how can I fall asleep at night
wow will I rest my head

oh I'm scared of the middle place
between light and nowhere
I don't want to be the one
left in here..

och jag vill inte ha det såhär mer.
men det spelar ju ingen roll.
för någon gång blir det ju annorlunda.
någon dag kommer det bli på nåt annat vis.
och man får tänka på den dagen istället.

men du gör mig ledsen. och det är något som du inte förstår.
fast hur ska du kunna förstå det? jag vill inte prata.

what can I do
when the bird's got to die
what can I do
when she's too weak to fly
what can I do


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits