the hardest part.

så. inget lunar. inget helgon. men bloggen måste man väl få skriva i, jan? vi har slagit vad. den som går in på helgon / lunar först förlorar. och det kommer inte bli jag. detta är nog bra, så jag blir av med mitt beroende.

jag ska börja jobba förmiddag! ska bli skönt. 06.10 - 14.06 istället för 14.00- 00.10. en viss skillnad. både i tid och även pengar visserligen. men det är inte värt att jobba ständig eftermiddag om man inte mår bra av det. då kan pengarna lika gärna kvitta.. egentligen.

nästa vecka är jag i alla fall ledig. då blir det arvikafestivalen. ska bli så kul att träffa alla gamla festival-kompisar igen. hihi. och jag ska gifta mig där :)

nu ska jag dricka en power point jättefort så att jag blir pigg. tjenamors.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits