won´t back down.

jag har fått mitt internet nu så jag ska försöka bli lite flitigare med att skriva i bloggen.

så nu ska man börja med sina smått deprimerande och självömkande inlägg, där man klagar på det mesta och inte är nöjd med mycket alls. så gott folk, enjoy! för det är nästan precis det som min blogg handlar om. och lite andra saker. ibland.

vad har hänt?

jag har bytt jobb, har lämnat mitt älskade thule. (som jag visserligen inte trivdes på DÅ, men nu längtar jag tillbaka).

jag har flyttat. lämnat hillerstorp för all framtid. hej jesus, tack och lov!
jag älskar att bo själv. att vara själv. att bestämma själv.

jag har en liten hamster som är skitsöt. rufus heter hon. det får vara en transa.

det snöar utanför. snön ger mig ångest.. jag blir ledsen av snö. jag vet inte varför. vintern. det är så instängt. jag vill vara utomhus. det är bättre. med sol & ipoden.

idag har hyresvärden varit här och fixat stoppet i avloppet. det luktade så illa att jag kräktes.
sen fick jag en ny kyl med frysfack. skönt det, så man slipper springa ner till källaren så fort man ska ha nånting.

jag tycker det är svårt. ja, det tycker jag. jag vet att det rätta vore att bara göra som jag själv känner, men det kommer såra folk på vägen och det vill jag inte. jag får så lätt dåligt samvete, och det är det värsta jag vet. jag vill åka till micke, för han är världens snällaste. men nästa helg kanske han kommer hit, det blir nog bra då. monopol och super nintendo hela helgen. hoppas på att totte vill följa med också.

jag saknar emelie mest hela tiden. det är synd att vi inte bor närmre varandra. men snart, efter sommaren. om det blir som jag vill, vi vill. och det blir det ju, om man ser till att det händer.

ingen mer alkohol för mig. på två månader. jag vet inte hur det kommer att gå. men det får ju göra det. det måste ju göra det. 

Kommentarer:
Postat av: Ulrika Henriksson

Hehe

Postat av: Karl H.

^^

2007-05-06 @ 07:05:18
URL: http://www.bolån-guiden.se/Bolån_direkt/
Postat av: sara

hej. hur får du en kalender på sidan av din blogg?

2007-10-31 @ 17:42:01
URL: http://sarasoderberg.webblogg.se
Postat av: Madde

Hej !

Jag kom in på din blogg och jag tycker den är jätte fin.

Kolla gärna in min blogg också =)

www.mbfd.webblogg.se

2009-04-08 @ 09:41:22
URL: http://mbfd.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg :)

2010-03-17 @ 17:53:18
URL: http://mandasbilder.blogg.se/
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Fin blogg, vad gör du i dag ?

2011-03-16 @ 16:19:35
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits